Máte firemní stránku na facebooku? A proč ji nepoužíváte?

Jste malá restaurace, instalatér, kadeřnictví nebo prodáváte spodní prádlo? Na svém osobním facebooku si rádi povídáte s kamarádkami, hrajete Farmville a sdílíte roztomilé fotky s koťátky, když tu najednou vám dojde, že by bylo fajn propagovat vaši firmu i na Facebooku. Má to ovšem jeden háček - NEUMÍTE TO!
 


Založit stránku, publikovat - hotovo

Tak, a co teď? Jasně, je potřeba nahnat fanoušky, pošleme link kamarádům, ať nás lajknou, to je dobrý začátek. Co dál? Úvodní příspěvek je potřeba, tajmlajn vypadá tak prázdně. Hotovo, teď ještě odkaz na webu, aby se návštěvníci mohli přidat. To by pro dnešek stačilo, zítra tam bude nával.

 

Něco je špatně, fanoušci se nekonají

Žádný závratný příliv fanoušků, měsíc od založení a na stránce je 10 kamarádek, jeden Ind a slečna od konkurence. Je čas na anketu, ať se lidi vyjádří co chtějí.

“Chcete vidět na této stránce novinky z nabídky zboží? ANO - NE”

Dvě kladné odpovědi ze dvou celkových potvrzují, že je potřeba přihodit nějaký ten odkaz na produkt v eshopu, budiž tedy.

 

Konkurenci to jde, proč ne nám?

Slečna konkurentka má na stránkách několik stovek fanoušků, komentují, lajkují, sdílí, diskutují… Divíte se, je to nespravedlivé, vy máte přece lepší zboží, výhodnější ceny, lepší zákaznický přístup, proč to ti lidi nevidí?

 

Proč? Protože jste hloupí

Pokud se vám doma pokazí průtokový ohřívač vody, budete ho opravovat sami? Pokud potřebujete ušít krásné společenské šaty, uděláte to doma na koleně? Pokud si zlomíte nohu, ošetříte se sami? Ne. Tak kde jste proboha pojali dojem, že dokážete dobře propagovat vaši firmu na Facebooku, když o tom nic nevíte.

Dnes je spousta lidí, kteří jsou schopni se o vaši propagaci na sociální sítích dobře postarat, jsou to profesionálové, vám to ušetří čas a náklady jsou zcela přijatelné, protože jejich práce bude mít efekt na váš obchodní úspěch.

Pokud vám vaše ješitné ego i přesto nedovolí svěřit tohle do cizích rukou, tak obětujte aspoň trochu svého času a přečtěte si pár článků. Na Internetu je spoustu rad a informací, které vám minimálně pomůžou, abyste se prezentovali jako solidní firma.



Pamatujte, že facebook je dynamické prostředí se spoustou lidí a spoustou informací. Opravdu zvažte, zda máte dostatek času se vaší stránce věnovat aktivně a krmit své fanoušky informacemi a reagovat na jejich dotazy. Jinak může tahle lhostejnost důvěryhodnosti vaší firmy spíše uškodit.

Podobné články

Diskuze

default avatar
Zaregistruj se, přihlas se, nebo vlož komentář jako nepřihlášený.
Jméno (povinné)
URL webu
4 komentáře
Ondrej Kempny · Nezadáno · 6. 9. 2012, 22:18

instaleter a potreba fungujici FB stranky? to sna dne. tomu neverite ani vy.

Kazimír Šupina · profesionální kritik · 7. 9. 2012, 14:38

@Ondrej Kempny ber to s nadhledem, chtěl jsem tím naznačit, že když už si někdo usmyslí, že potřebuje stránku na facebooku, měl by to udělat zodpovědně...



Ondrej Kempny · Nezadáno · 7. 9. 2012, 23:04

@Kazimír Šupina jasne, ono totiz casto jsou na vine „marketingovi specialiste“ nebo marketeri vycuranci, kteri jim nakukaji, ze facebook je pro ne vyborna vec. shrabnou prachy za vytvoreni stranky a „kliente snaz se“.

Kazimír Šupina · profesionální kritik · 8. 9. 2012, 16:35

@Ondrej Kempny bohužel, lidi jsou líní obětovat hodinku a informovat se, pak je jasný že je kdejakej ukecánek přesvědčí že potřebujíou 40000 fanoušků pro svoje květinářsví a to je pro ně celej marketing… asi těch článků napíšu na tuhle tématiku trošku víc

Reklamní plocha

Spojte se s námi




rss Odběr článků